Team Fuji

Raske sykler for raske ryttere

NM terrengsykling i Svelvik

Posted by Klatremus den juli 23, 2007

NM i terreng rundbane gikk av stabelen i Svelvik søndag 22. juli.

Jeg var forlover i et bryllup dagen før og stilte dermed på startstreken uten å ha sett løypa… Toppformen var nok et stykke unna, men jeg kjørte mitt eget løp og klarte å holde jevnt tempo inn til en 5. plass.

Det beste med dette rittet var den utrolig morsomme løypa: Den var teknisk krevende hele veien, men ikke mer knotete enn at det gikk an finne flyten. Den hadde også noen skikkelig bratte nedoverkneiker hvor adrenalinet pumpet litt ekstra. Jeg vet at løypemannskapene har jobbet på spreng for å få løypa klar etter regnværet, og det klarte de med glans! Selv om løypa ikke ga et sekund hvile hadde jeg det moro hele veien!

Les mer her: http://www.nm-terreng.no/Default.asp

 Hilsen Hilde 🙂

Legg igjen en kommentar

 
