Team Fuji

Raske sykler for raske ryttere

Trondheim-Oslo 2007

Posted by Klatremus den juni 25, 2007

Jeg har tråkket mye asfalt i det siste på min Fuji racer, og det har nå gitt resultater, så jeg tillater meg å skryte litt her:

Syklet med TVKs 1. lag inn til 3. plass i lagkonkurransen i Styrkeprøven, og ble også raskeste dame fra Trondheim til Oslo på tiden 15.37.

De som er interessert i en liten «reiseskildring» kan ta en titt her:

http://www.tvk.no/Default.asp?layout=article&id=255

Hilsen Hilde 🙂

5 kommentar to “Trondheim-Oslo 2007”

  1. Ole K Sørland said

    Gratulerer med strålende kjøring Hilde. Det må ha vært en kald fornøyelse. Hva er neste utfordring nå?

    Jeg drar på ferie i Grimstad til fredag. Der (dvs Birkeland) skal jeg kjøre et lokalt ritt på 67 km. Å i Heiane blir en fin start på ferien.
    6-8 juli skal jeg være med på gjennomkjøring av tre etapper i neste års Grimstad Challenge. Info om Grimstad Challenge finnes her: http://www.grimstadchallenge.no

    Ole K (Oslo)

  2. Hilde said

    Hei!

    Frøs faktisk ikke under T-O, men vet at mange gjorde det. Dette krever litt restitusjonstid, så neste ritt for meg blir sannsynligvis NM rundbane 22. juli. God sykkelferie!

    Hilde

  3. Even said

    Hei Hilde

    Utrolig bra !
    Skal ha ny racer. Er på «kjøperen» nå, og vet at Fuji sine offroader er bra. Men, hvilken racer sykler du på ?

    Mvh
    ven 🙂

  4. Hilde said

    Hei!

    Min sykkel er en dame-modell som heter Fuji Finest, med Ultgra/Dura Ace utstyr. Den har jeg hatt siden i høst, og modeller og navn er noe endret siden da. Vil anbefale deg å ta en titt her:

    http://www.eurotex.no/default.asp

    Gå inn på Fuji sykler – racer og se på de forskjellige modellene. Hvilken som passer deg avhenger av bruksområde og budsjett. Men jeg kan ihvertfall love deg mye bra utstyr for pengene sammenliknet med andre merker!

    Lykke til!

    Hilde 🙂

  5. $columns[4]

Legg igjen en kommentar

 
